JKP "Informatika" uplatila je kao predujam 27 miliona dinara privatnom izvršitelju Svetislavu Ćurčiću za bezmalo 6.000 predmeta koje je dobio da radi od ovog preduzeća i to samo u poslednjoj tranši, saznaje 021.
Nemoguće je platiti informatiku sa svim sudskim troškovima i da dalje šalju javne izvršioca! I na kraju saznam da INFORMATIKA salje tj duplira jednog po jednog izvršioca...Sramota i žalosno za državu našu..
Nije problem placati racune, problem je placati usluge izvrsitelja koje nije ni napravio, i to platiti dva puta, a da se zalis nemas kome. A za gubljenje zivaca da ne pricam.
molim neka mi neko objasni kako je moguce da iz nevezuse jednog dana u 11h policajac zove mog oca da se do 16h pojavi u policiskoj stanici na razgovor povodom duga za gas od prosle godine (koji je davnih dana izmiren i sve uredno placano dalje), na razgovoru otac nije dobio nikakav zapisnik ili bilo kakav vid dokumenta da je bio tamo vec samo ceduljicu na kojoj je pisao datum i vreme kada treba da se pojavi u sudu, samo adresa i vreme,bez imena osobe kojoj treba da se javi. ode on malo pre tih napisanih 13h na datu adresu da bi mu rekli da ne treba da dodje u taj sud i poslali ga u drugi. u tom drugom sudu ljudi nemaju pojma o cemu se radi, ne uspevaju da nadju nikakav predmet pod tim brojem, on im pokaze sve uredno placene racune, oni mu potvrde da je to sve regularno i da on nema dugovanja i kazu mu da im nije jasno o cemu se radi, vrati se covek kuci, kad ima sta da cuje. u 13h kada je on imao zakazan razg.u sudu se izvrsitelj Masnikosa pojavio i poceo da popisuje imovinu u lokalu koji je u sklopu kuce naocigled zakupaca i gostiju. Manikosa je ostavio neki zapisnik i zakljucak u kome je sve popunjeno sem sume koju potrazuje. NIKAKAVE OPOMENE, TUZBE, POZIVI ZA SUD ILI BILO STA DRUGO, NIKAKAV PAPIR NIKADA NIJE STIGAO DO TOG POZIVA POLICAJACA. JEL TO MOGUCE? PRITOM, LJUDI KOJI SU BILI PRISUTNI SU REKLI DA JE IZVRSITELJ SA KOLEGOM SEDEO U AUTU ISPRED KUCE NEKO VREME I CEKAO DA SESTRA NAPUSTI KUCU, TEK KADA JE ONA OTISLA ODMAH ZA NJOM SU ONI IZASLI IZ AUTA I DALI SE NA PROCENJIVANJE!?
ja sam bolesna muz neradi dete neradi zbog 24000 duga oni meni plene pokretnu imovinu razvicu sve sekirom kad nije moje nece biti ni vase ja sam i onako psihijatrijski slucaj
Odgovor Ćuretu za Eu i ostale kapitalističke bljuivotine koje je ovde izneo kao argumente. Vidiš ti i takvi kao ti su levicu ovde doveli , podigli , ojačali i konačno kroz jednu predhodnu revoluciju doveli na vlast. E Ćure tada se srušila jedna građanska država i sve što se naotimalo opet je prešlo u ruke nekog drugog naroda. Biće Ćure to tako i ovog puta , muka narasta bede sve više a bes raste , prema tome kada ti jednog dana na vrata zakucaju nek i sa crvenim trakama na reveru ili rukavu pa ne samo tebe nego i sve one za koje si radio sateraju dva metra pod zemlju a onda tvoju decu ostave bez ičega i ako si "pošteno "radio" svoj posao samo u drugom sistemu e onda mi pričaj o pravdi i pravu.
Danima ste lupali loncima i šerpama prizivajući kapitalizam i "demokraciju".To što ste se preračunali misleći da će te svi biti kapitalisti, sada na svojim plećima nosite sa malo više dostojanstva, a malo manje kuknjave.Jad i beda-GENOCID NA DUGE STAZE, koji su nam omogučili vaši "demokratski" lideri, ogromna nejednakost bogatstva koju su stvorili u proteklih dvadeset godina , otežava mogućnost političke jednakosti. Dakle, NEDAJ SE TREĆA SRBIJO, NE POSUSTAJ MLADOSTI JOŠ SE NISI ISKOMPROMITOVALA.
Iskustvo sa Masnikosom za dug od 12000,a sebi u dzep je stavio 23.570 din kao uspesno odradjen posao,a moja plata je 21000.din.Za taj novac sam mogla skoro godinu dana placati komunalije.Doticni me ostavio 4.meseca bez plate,a stan je kupljen stanbenim kreditom.Protiv zakonito je bilo sto mi nije urucio ni resenje o izvrsenju,a kamo pre toga da sam dobila neku opomenu ili nesto? Jednostavno 27.4 je ubaceno u dvoriste resenje o naplati sa plate.Nadam se dace i njemu jednoga dana ako ne osteceni gradjani vratiti necije suze neka visa sila.Svi pohlepni zavrse negde kada tada.
Mislim da je ovde jako važno kazati ili bolje rći pitati one koji su ovo smislili, da li postoji zvanična procedura kontrole, kako se popularno zove PRINUDNE NAPLATE ili kako se u narodu zovu UTERIVAČI DUGOVA.Ako postoji i ako jednog dana do toga dođe, mislim da će se otkri čitav lanac bezakonja ili bolje reći ZLOUPOTREBA ZAKONA
Svetu znam godinama. Onakav - kakvog ga ja znam - bio je cak i previse skroman mladic koji se ni po cemu drugome nije isticao, do po odlicnom uspehu na pravnom fakultetu koji smo zajedno pohadjali i zavrsili.
E, dok sam radila na sudu, sretala sam ga svaki dan, radio je kao konj! Nakon sto sam promenila posao i sad imam uvid u razne uplate gradjana, moram priznati da se uplatnice za izvrsitelje dele na njegove i Vujadina Masnikose. Ostalih izvrsitelja kao da ni nema (?!?!).
Priznajem, od tada ga vise nisam ni sretala niti znam sta se sa njim dogadja.
Nekako mi je cudno da od osobe ciji je moral uvek bio na visokom nivou, koji JESTE pripadao stranci, ali onoj koja je vec 20 godina u opoziciji i nikad na poziciji (cak ni jedan mandat), moze da nastane ovakva "tema za opstenarodno pljuvanje" (ne kazem bez razloga).
Mozda je Svetislav Curcic samo zrtveno jagnje? Mozda ce se sva koplja nakon (neminovne) revolucije ipak slomiti na njemu? Ne bi me cudilo... Sveta kog ja poznajem je uvek bio i previse posten - savrsen za ubediti da ce "sve biti u redu" ako "posteno" obavi svoj posao.
Ovu osobu o kojoj danas pricamo ja vise ne poznajem.
Ljudi se menjaju, vlast se menja, samo se "radinost punjenja sopstvenih dzepova" novcem gladnih gradjana nikad ne menja.
Nemojte shvatiti ovo kao "odbranu nepravedno optuzenog' jer ga ne branim ni u kom slucaju. Shvatite ovo kao moje licno cudjenje i nerazumevanje toga kako i ZASTO politika/novac/ vlast menja ljude u cije si se postenje nekad kleo.
Volela bih da ga opet sretnem, pa da mi, makar privatno, objasni o cemu se zapravo radi i sta, zaboga, naplacuje 14 i kusur hiljada dinara?!?!?!?!
A, vi mi sad lupajte minuse - ako sam zasluzila.
"Informatiku" treba ukinuti i sve račune plaćati na isti način kao što se plaća struja,gas,telefon i sl.
"Informatika" je izmišljena da bi neki smestili u nju svu svoju rodbinu,švalerke i kumove, i do danas je to postao bespotreban a preglomazni činovnički aparat,koji nema svrhu postojanja!
Izvinite ali preduzeće u kojem je sekretarica generalnog direktora osoba sa jedva završenom osnovnom školom ,da ne govorimo o ostalima,ne može biti ozbiljna "kuća" koja svoj posao odrađuje profesionalno.
@duznik sve lepo kaze. Procitajte dobro! Ali bas dobro.
Druga stvar je ono sto kaze "Ua">
"Хтели сте народе капитализам, ето вам га сад. Сад сте робови оваквих нељуди!"
Trece je vratiti se opet na Komentar "Duznika"
Cetvrto napuniti glavu lupetanjem na portalu Geto srbija>
ZIO dakle u potpunosti štiti vlasnike krupnog kapitala, jer oni sa jedne strane kao poverioci mogu da sprovode izvršenje bez ikakvog sudskog nadzora, dok su sa druge strane zaštićeni od izvršenja u slučajevima kada su dužnici.
Peto kao petica u skoli i naravno najvaznije>
Hteli ste kapitalizam ok eto Vam ga.
Izmedju ostalog svaka kapitalisticka zemlja ima i privatne izvrsitelje a i agencije za naplatu potrazivanja. Tamo je to za razliku od Srbije daleko surovije.
Ono sto pise Duznik moglo bi se primeniti na primer i na Makedoniju. Tamo su u pocetku izvrsitelji imali pune ruke posla, sada vise nemaju posla posto je narod shvatio da je djavo odneo salu nije ovo vise Titova Jugoslavija pa placaju.
I na kraju naravno ono najvaznije>
Ako ja moram da platim, a redovno placam, zasto bi neko to izbegavao.
Napraviti socijalne kartice. Zna se ko je socijalni slucaj, tim ljudima drzava nek pomogne a ostali neka plate.
Nije vam ovo vise komunizam.
Истини за вољу што је много много је, а грађани све сиромашнији. А опет већина оних који коментаришу, па и новинри брину бригу дужника. а да ли у свету има да нешто потрошиш, а да не платиш, да ли можеш у Макси да уђеш музмеш и не платиш (сем на кредитну картицу- па платиш више) е, тако је и овде. Нема се пара за рачуне па кад ђаво дође по своје онда сви бринуи бригу дужника. Тако је са струјом, порезом и наравно трошковима комуналних услуга. Ко плаћа је луд остали паметни - даће бог отписаће се, ако ништа друго застареће потраживање. Дакле прича има две стране, али је ипак много много па би требало тражити оцену уставности једнохг таквог решења као што су приватни извршиоци, посебноп дела о начину наплате, трошковнику и да ли је нормално да све финасира онај коме се дугује. Извршиоци има самно да пресавију табак и да броје новце, али не и само то него да те исте новце деле , као и до сада што су пробрани адвокати делили с менаџери ма Информатике, пола пије пола Шарцу даје, а дужници плаћају и на мосту и наћуприји. У тем грму лежи зец.Тог треба ишћерати, али не и само из писма...
Lalalalala - Hitno ispitati rad i zatvoriti - Javnog Komunanog
Kako gospoda u Informatici zamišlja da im dužnici uredno plaćaju usluge kada su provizije izvršitelja veće od samog duga?
Dok se ne snadjem da platim račune uvećane za proviziju izvršitelja stigne mi i drugo utuženje sa novom provizijom, što u zbiru iznosi makar dva-tri komunalna računa koja ne mogu da stignem da platim nakon čega opet mogu da očekujem nov nalog za izvršenje. I dokle tako?
I šta je onaj ko je doneo propise (mislim na ZIO i što uz njega ide)imao iz matematike. Koja mu je ciljana grupa za deranje kože?
Ako je neko pročitao http://getosrbija.wordpress.com/2013/02/11/srbija-jedina-drzava-u-evropi-u-kojoj-privatni-izvritelji-po-zakonu-pljackaju-i-otimaju-od-gradana/
može li da da kakav savet za izlazak iz vrzinog kola?
Hvala
e sad se slatko nasmejah. Ja sam sestra Živa Ćurčića i nezaposlena sam a ovaj Ćurčić nam nije ni rod ni pomozi Bog sto bi se reklo. Čisto da se zna. Morala sam da iskomentarisem.
A da li dragi naši sugrađani znate da ta ista Informatika duplo naplati sve troškove i sudke, i za izvršitelja. Ako ste dužnik vi platite prvo dug, kamatu, zatim sudske troškove , troškove advokata i troškove sudskih izvršitelja.
E ali tu nije kraj.
Informatika avansno naplati te troškove i od potražioca( onih kojima se duguje).
Pa tu onda ide i plus troškovi za prebacivanje uplaćenih novaca.Ali taj novac se ne prebacuje onoma kojima se duguje, nego oni odlučuju koliko i kome će uplatiti , na kašikicu.
Prošli mesec su dali novce da Stan može da isplati plate, pre toga za razne keteringe i muzikante. Svako malo se menja nameštaj, ne može novi direktor da sedi u staroj fotelji.
PR sluzba parazitskog preduzeca Informatike se raspisala da objasni kako "racuni moraju da se placaju". Tacno je da moraju ali samo za usluge koje korisnik zatrazi i potpise ugovor. Ukoliko se cena bilo koje usluge poveca neophodan je pismeni pristanak korisnika ili sledi raskid ugovora. Tako je svuda u civilizovanom svetu pa ce morati i ovde. Zasto javna preduzeca imaju monopol hocemo uvodjenje konkurencije kao sto neko rece hteli smo kapitalizam pa gde nam je, molim mogucnost izbora cije cemo usluge koristiti. Skupstina grada moze doneti odluku da se grejanje poveca na 100 eura po kvadratu zasto bi gradjani morali da placaju bolesne iznose alavim stranackim parazitima za finasiranje partijskih projekata i anonimnih uzaludnih muzicara. Za stan od 70 kvadrata grejanje placamo hiljadu eura godisnje a to ne potrose ni ljudi koji zive u velikim kucama. Hocu da odjavim toplanu i predjem na struju, moj stan moja stvar kako cu se grejati. Racuni za vodu su u celom gradu skocili u nebesa kod nas u zgradi je doslo do fantasticnih 6 kubika po clanu zasto bi morali da placamo izivljavanje javnih preduzeca bez ikakvog osnova? Omogucite ljudima da odjave usluge koje nece da koriste po vasim bolesnim tarifama a zatim tuzite onog ko nece da plati ono sto je potpisao. Do tada se nosite, hvala. Cemu inace sluzi JP Informatika? Kad mogu odvojeno da placam telefon, struju i vrtic zasto ne bih mogao cistocu i grejanje? Ukinimo Informatiku vreme ju je pregazilo to je relikt komunizma! Ajmo peticiju pa na Ustavni sud!
Iskreno, u 100% slucajeva u mom okruzenju, oni sto stvarno nemaju i stvarno tesko zive, pobrinu se da prvo isplate racune, pa onda ostalo. Svi koje ja znam, a koji "nemaju" za racune, itekako imaju, samo su im druge stvari prece, ili ne umeju da raspolazu s novcem. Stoji da nije u redu skoro sve u vezi nacina rada informatike, ali po mom misljenju, ko ne placa racun, treba da se na to natera, putem suda, kako bilo, i to dvostruko od racuna, da drugi put porazmisli bolje. Ovako, posten covek je ponizen, dok mu bahati polusvet nudi da mu poduva. Takav zivalj, osim sto je bahat, uz to je i glup, jer ne shvata da drzava nije bure bez dna, i da ako svi rade kao on, struje i vode nece ni biti. Mada, bahate i ne zanima nista osim sopstvene pozadine, i to do kraja nedelje, dalje ne razmisljaju.
Evo ovako ..
Ova poruka idem SVIM POTENCIONALNIM SUDSKIM IZVRSITELJIMA :
ako vam ikada padne na pamet da dodjete kod mene za prinudnu naplatu ,racunajte na to da ce vam to biti zadnji pokusaj istog ,jer ce vam to biti zadnji dan zivota ,a odmah posle toga bice i moj zadnji dan zivota
"a sam dobila za dug od 12 000 (sto je cetiri meseca racuna) da platim gospodinu Curcicu 14280 dinara!"
Ako nista drugo barem si na licnom primeru naucila onu staru narodnu "dug je zao drug". Problem je sto smo mi dvadeset i kusur godina ziveli u sistemu u kojem si mogao sve zivo da eskiviras. MOgao si da ne placas racune ap posle da ti kao nesto reprogramiraju, pa polovinu oproste pa onda oproste i ceo dug. Mogao si da nista ne placas i da se onda stalmo pozivas na neku zastarelost. Jbg, sada vise nema toga. Dosla su nova pravila igre a mislimo da mozemo da igramo igru po pravilima od juce. Naucili smo da nista ne placamo i da nam niko nista povodom toga ne moze. Sada kada vise tako ne moze kao da nas je neko udario mokrom krpom po glavi pa samo kukamo ne mogu oni to tako, oni to tako ne smeju, nemaju oni prava na to... Zakon je od sada pa ubuduce na njihovoj strani i sto pre to prihvatimo lakse za nas, necemo vise vise u lazi da to tako ne moze. Ljudi svaki dan pune one montazne bazene sa kubicima vode a kada dodje racun niko nece da plati, kao zastarice. Nema vise toga. Ako hoces bazen u dvoristi, pa makar i onaj gumeni, ima da platis vodu koju si potrosio. Ako nemas da je platis nemoj se luksuzirati i nemoj onda da kukas da izvrsitelji kostaju vise od duga.
Sudski izvrsitelj Vujadin Masnikosa... Dug 18,400.00 troskovi postupka 16,600
Pa narod NE PLACA zato sto nema! Koliko su samo hleb i mleko mesecno, treba decu nahraniti... A novonastali zelenasi uzmu jos toliko za "troskove postupka" ZA STA BRE...!!!
I dodatno, sud nema dovoljno zaposlenih, mozda... Pa njihov posao moraju da rade izvrsitelji???
Posto je Informatika jedino javno preduzece u NS koje nije smanjivalo plate zbog enormnog povecanja broja zaposlenih (da podsetim sva JP imaju odredjenu sumu novca koja se deli po broju zaposlenih pa je u Vodovodu recimo plata pala za 20%) i bez obzira sto su pozaposljavali toliko ljudi da nemaju radnici gde da sede, svi i dalje imaju iste plate kao i pre, sto znaci da im treba mnogo vise para nego pre.
E ZATO SADA UTUZUJU POSLE 3 MESECA, a pre je bilo posle 6.
Kada će Čelar, "Treća Srbija", Parovići, Ilići i dr. kao i članovi Nadzornog odbora, kao odgovorni ljudi kako se predstavljaju, konačno progovoriti o skandalima sa Trkuljinm albumom, ruskim osiguranjem i ostalim rasipanjem novca?
"ja sam duzan 500000 dinara i mogu da ga duvaju.Nemojte zaboraviti da sva potrazivanja zastarevaju nakon 2 godine."
E vidis, mozes ti meni da poduvas, ti i tebi slicni. Ti si obican predstavnik nekog ko je bahat, ko smatra da nije duzan nista da plati i koji sedi kod kuce cekajuci da mu dugovi zastare pa da krene sa pravljenjem novih. Namermo ne placas racune, racunas na zastarelost a kada ti pred kapijom zaigra mecka onda se pozivas na neka svoja ustavna prava, kako su izvrsitelji neustavni, kako mogu da ti poduvaju i slicno. Zahvali dragom Bogu sto Srbija nije u EU i sto nikada nece u nju uci jer tamo nema zastarevanja. Ako si tamo nesto nekome duzan onda si duzan do kraja zivota pa i posle njega. Po tvojoj smrti svi kojima si duzan ce ti raskuciti kompletnu imovinu i naplatati svoje dugove a tvojim naslednicima ce ostati sipak. Deca ce ti zavrsiti na ulici a sto si bahatiji i bezobrazniji to ti je tamo uvek gore po tebe i to tamo ne prastaju. Tamo da izvrsitelju kazes da moze da ti poduva poduvaces za ceo zivot sam sebi. Vas bahate uopste ne zalim. Sirotinju razumem i za nju treba pronaci model kako da se izvuce iz dugova i krize. Dali si razmisljao da pre svakog isteka zastarelosti advokati uvek mogu da podignu novu tuzbu i da period produze za jos 2 godine, pa jos 2 godine i tako dok ti kamata ne bude 100 puta veca od duga pa ti pokupe sve sto imas i golog i bosog te ostave na ulici. Sta ces onda? Uzeti kantu benzina i zapaliti se? Zabole nekog za tebe i tvoje samospaljivanje. Bices jedna obicna vest u novinama a narod kaze "svakog cuda tri dana dosta". Ima da te zaborave odmah drugog a ne tek posle treceg dana. Ostaces jedna obicna ugljenisana fleka na asfaltu a deca ce da naslede sva tvoja dugovanja.
Javno Komunalno Preduzeće "Informatika" je zrelo za preispitivanje rada i ne samo to! Obračunavanje kamata na kamatu, ugradjivanje plaćanja osiguranja odabranim Osiguravajućim kućama, plaćanje raznih muzičara i njihovih "projekata", reklamiranje JKPa u Kurir-u odnosno medijima. Ne mogu ni da se setim šta se sve radi i šta se radilo! A sada i ovo!!! Koliko bespotrebno zaposlenih u tom JKP! Koliko nepravilnosti u radu! Novosadjani više ne žele ovo preduzeće! Želimo da plaćamo sve račune posebno (vodovodu, toplani..)!
Ipak nesto me stvarno buni - na stranu sad korupcija, legalnost uopste postojanja ove firme, svi moguci nacini na koje oni kradu itd... Iz komentara zakljucujem nesto sto me sokira: medju komentatorima ima porpilicno mnogo njih koji smatraju da je u redu da zive, trose struju, vodu i sve ostalo sto je potrebno za zivot, a to da ne placaju? Ovakvi mozgovi mi pojasnjavaju zasto je ovako u zemlji, zasto nece biti bolje, i zasto se oni u stvari ne bune sto informatika postoji i radi sto radi, nego sto sami nisu deo bagre koja klepa.
Po sopstvenom iskustvu od pre 4-5 godina, Informatika je preko Suda utuživala građane, predlogom za izvršenje. Tu ste mogli da osporavate pojedine stvari.Tek nakon odluke suda i pravosnažnosti rešenja, pristupa se izvršenju, pa i privatnim izvršiteljima. Da li je sad praksa drugačija pa Informatika može, bez suda, da vam pošalje izvršitelja:
Hitno ispitati rad i zatvoriti - Javnog Komunalnog
Javno Komunalno Preduzeće "Informatika" je zrelo za preispitivanje rada i ne samo to! Obračunavanje kamata na kamatu, ugradjivanje plaćanja osiguranja odabranim Osiguravajućim kućama, plaćanje raznih muzičara i njihovih "projekata", reklamiranje JKPa u Kurir-u odnosno medijima. Ne mogu ni da se setim šta se sve radi i šta se radilo! A sada i ovo!!! Koliko bespotrebno zaposlenih u tom JKP! Koliko nepravilnosti u radu! Novosadjani više ne žele ovo preduzeće! Želimo da plaćamo sve račune posebno (vodovodu, toplani..)!
U kakvom su dilu i cinkarenju predsednici skupštine zgrade i Informatika? Evo ja sam predsednik i meni je stigao Rešenje o izvršenju zbog jednog neplaćenog računa, kojeg sam inače platio pre nego sam dobio Predlog o izvršenju, ali se nisam žalio jer sam sve već platio. Dakle po tebi, ja sam sam sebe ocinkario kod Informatike i platio usluge izvršitelja i onda sa njime podelio moje novce pola-pola!?
posto je dara prekrdasila meru na svim nivoima sto se tice javnih preduzeca;
kao prvo treaba ispitati Zakonski osnov rada i postojanja Informatikie;
Zakon decidno kaze;da u slucaju pruzanja-odnosno koriscenja usluga,preduslov je potpisan individualni ugovor,potipisan od obe strane (pruzaoca usluga i korisnika usluga)..
Unformatika je nametanuta od strane Grada;nekim od podzakonskih akata;
A Ustav decidno kaze;da svi podzakonski akti moraju biti u skladu sa Zakonom!!!
Tako je i Zakonom o eneregtici decidno receno;
da je obaveza distributera da potpisu nove individualne ugovore,i postave svoje merne uredjaje,(zakonska obaveza)na mestu razdvajanja javne i privatne povrsine..
Rok za ispunjenje ove zakonske obaveze je bio april 2006.godinje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Distributeri(EV i NS-Gas)su ponudili ekstremno monopolisticke jednostrane ugovore,ciji je jedan od osnovnih ciljeva bio otimanje postojecih mernih uredjaja,koji su nesporno vlasnistvo potrosaca!!!!!!!!!!!!!!!,,,,,,,
Kako korisnici usluga JP nemaju Zakonsko pravo,na izvrsetelje...za ostvarivanje svojih Zakonskih prava................
Ovo je do danas ostalo mrtvo slovo na papiru,sem u slucajevima kada se moralo,,,,,,,
A pitanje za pocetak;ako sva JP rade sa gubitcima;otkuda pare da se uplate unapred izvrsitelju.....
Zakon isto tako kaze;da se placa za izvrsene usluge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,
U Novom Sadu postoje legalni i nelegalni lopovi.... sami svrstajte Informatiku u grupu koju želite... efekat je isti po nas građane: njihovi muzičari, izvršitelji, braća, kumovi, prijatelji i zemljaci se bogate našim novcima!!!
A najstaršniji je JEDINI odgovor i izgovor za lopovluk, a to je "Tako su radili i prošli"! Ako su nas arčili ranije, jel to znači da morate i vi?
Najlepše bih molio Radio 021 da istraži malo koliko zaposlenih ima trenutno u Informatici (namerno kažem trenutno, jer se broj vrtoglavo uvećava svakog trećeg dana), a posebno da istraži koliko ih je preko studentske zadruge, jer je tek tu situacija zanimljiva. Mnogi od tih ljudi koji su kao zaposleni preko studentske zadruge ne znaju ni gde je zgrada Informatike, ali zato Informatika uredno plaća njihove "usluge" studentskoj zadruzi. Gde završavaju pare od plaćanja ovih "usluga" možete i sami da pretpostavite. Sistem "pola tebi-pola meni" je čudo jedno.
Sram ih bilo informatika nezna sta je dosta,po racunu nam frlje kako ko stigne vodovod kao da imam bazen u stanu toplana kao da greju neznam kako mi se celu zimu smrzavali a racuni do neba kad im platimo ostane samo za leba jos malo pa da ostanemo bez i ovo malo krova nad glavom.Ko izmisli te izvrsitelje kako nemogu da naplate od gazdi koji duguju radnicima plate ,doprinose i ostalo stoka jedna.
Treba obratiti pažnju na jedan detalj.Naime, pljaćkanje Informatike prvo počinje od predsednika kućnog saveta koji su sa njima u debelom dilu.Ta veza je,naizgled,nevidljiva ali je ključna u "cinkarenju".Inače,zalažem se za ukidanje Informatike jer je to zlo koje će NAS na kraju koštati debelo.
Predlažem "svečane dočeke" za izvršitelje kada vam zakucaju na vrata, pa neka malo "zarade" svoje "nagrade"!
Posle par susreta sa pitomim novosadjanima, kojima žele da decu isteraju na ulicu, mislim da će malo smanjiti "doživljaj"...
Ne zaboravite da od tih 14.280 dinara, 6.000 dinara ide advokatu koji zastupa Informatiku. Znači još i taj bezobrazluk, kao da Informatika nema pravnu službu, pa moramo da plaćamo stranačke advokate. Naravno Informatika nije jedino komunalno preduzeće koje to radi, tu je još i Toplana, kao i Elektovojvodina.
Prvo afera sa Sogaz osiguranjem,pa ketering u vidu peciva za 40-tak ljudi koji je koštao 380.000 dinara (i to dva puta), pa sa finansiranjem Trkuljinog famoznog albuma, pa sve gradske pare namenjene za kulturu odoše u ruke nekoj fantomskoj organizaciji u režiji trećesrbijanaca, pa sad ovaj izvršitelj od 27 miliona, pa dokle vise. Ima li kraja javašluku i otimanju ovih iz Treće Srbije, koji su došli do vlasti zahvaljujući glasačima Dveri, a posle se odmetnuli od istih i sada rade šta hoće u sopstvenoj režiji. Samo se nadam da neko od nadležnih sve ovo prati i zapisuje. Račun im se mora ispostaviti, kad-tad.
U Informatici je uvek 5-6 kancelarija dobijalo posao, neko vise neko manje, a ovo je sad TRPANJE para u jedan dzep! Treca Srbija se zalagala za "prave porodicne vrednosti", samo nam nisu rekli cija je to porodica u pitanju!
Troskovi izvrsenja kod Curcica su 14280 dinara za sve dugove koji iznose do 30 hiljada. Moj dug je iznosio 12000, a troskovi 14 280. Niko vam nece reci da imate pravo na popust u iznosu od 1800 dinara ukoliko uplatite u roku od 8 dana (jer izvrsitelj ostvaruje pravo na nagradu u tom slucaju)
Ovo je tačno. Takođe, ako izvršni dužnik dobrovoljno izvrši obavezu pre dostavljanja zaključka o sprovođenju izvršenja, ne naplaćuje se naknada za uspešno sprovođenje izvršenja.Za dugovanja do 30 hiljada, to je 3.000,00 (3.600.00 sa pdv-om). Ako sumnjate u tačnost troškova izvršitelja, a isto niste napali u prigovoru na prvi zaključak, nakon dobijanja zaključka o sprovođenju izvršenja (na koji nema prava na prigovor)izvršitelju uputite zahtev za otklanjanje nepravilnosti (umanjenje troškova). Ako ne odgovori za 5 radnih dana, isti zahtev uputiti sudu. Sve uz povratnicu ili prijemni pecat, obavezno!
sam duzan 500000 dinara i mogu da ga duvaju.Nemojte zaboraviti da sva potrazivanja zastarevaju nakon 2 godine.Da ima pametnih ljudi ugasili bi ih za godinu dana...
Informatika jednostavno radi sta god hoce posto joj vlast to dozvoljava.
Ceo sistem je umrezen, pocevsi od njih,pa preko izvrsitelja,i na kraju,do suda. Svi se lepo naplate...To nam je jedna od "najuspesnijih" firmi...
Posle dele pare sa "svojima"-trkuljama,ddd-ovcama,trecepozivcima...
Borio sam se sa njima dve godine i ne vredi...Sud uzima takse, razvlaci rocista, izvrsitelji svoje "nagrade", Informatika cepa svoju nenormalnu kamatu, i tako u krug...
Novi Sad im je probni balon, pa kad tu ispeku zanat, tek ce onda na Beograd i ostale...
Inace, dug mi je nastao zbog neplacanja "Skupstine stanara" koja je u talu sa Info odredila prihod zgrade od 1.000 din. mesecno.Niko predsednika skupstine nije sprecavao da odredi prihod iste od npr. 100.000.....
Један од најнеморалнијих послова у Србији данас-Судски извршитељ!!! Није овде важан Ћурчић већ систем који ће људима са најнижом примањима натоварити још беде на врат!!! Сваком даном је све више сиромашних у Србији и док неки извршитељ не настрада неће се повести дебата о овом легализованон утеривању дугова!!! Иначе јадан мој пријатељ адвокат ми рече да су судски извршитељи будући милионери!!!
placati kamatu,sudkog izvrsitelja i njegovu nagradu je ravno tri puta vise od duga...sta je cilj? naplatiti dugovanja ili uciniti nekom uslugu da debelo zaradi,,,kada meni kasni plata ili je ne dobijem niko se ne seti da mi doda kamatu i nagradu za cekanje ali se svi okome na tu crkavicu...kako je eps smislio nacin da dodj do svojih para,smislite nesto i za informatiku ili bar ugrejte stanove vise od tri dana godisnje,hladno kao u grobu a sluzbenici kazu...temo. napolju,pa ne zivim ispod mosta
E moj Blagoje (ili kako se već zoveš) baš ti hvala na objašnjenju, samo nam objasni pomoću kojih trikova ovaj jedan izvršitelj može da obradi sve te silne predmete,a ima ih na hiljade. Jasno je svima o čemu se ovde radi, lakše se utaliti sa jednim, nego sa njih deset. Kako će posao biti urađen? Pa koga je to briga, ponajmanje ove iz Treće Srbije. Njihov moto je odavno jasan: "Uzmi sve što ti život-vlast pruža".
Ova novopridošla bagra polako ali sigurno ispumpava pare iz Informatike.
Taman se stišala prašina oko frulaša trkulje i njegovog famoznog CD-a , sad ovo.
Bilo bi mi svejedno da arče njihove pare ali TROŠE I MOJE NOVCE !! Neopevani paraziti.
Blagoje sine, jel to ti u tacki 2 objasnjavas kako u zakonu postoji rupa, koja omogucava ovakvu grubu zloupotrebu? Mislim, ok bi mi bilo da se to objasni, jer nam je zakon pun rupa gde se sljam provlaci, ali ono sto mi smeta je to, sto ti u isto vreme govoris da je samim tim - to potpuno u redu,. i sasvim na mestu sto sljam postoji i radi nesto sto i ako nije nelegalno, moralo bi biti. A takvo misljenje moze doci samo od upravo takvog, koji voli rupe i kroz njih se provlaci, a to nikako nije dobar covek i trebao bi da bude zavucen u rupu i stidi se, umesto da se javlja da natrljava na nos postenom svetu da je moralni otpadak i da mu se moze.
"On nije želeo da otkrije koliko je tačno predmeta dobio dodavši da o tome ne sme da govori."- zar nije Informatika javno preduzeće koje finansiraju građani Srbije, stoga vlasnici su upravo građani i, ukoliko žele, moraju sve da znaju o poslovanju ove lopovske kuće.
Ljudi, shavtite: JAVNA PREDUZEĆA SU NAŠA, MI SMO GAZDE I TO IM SVAKI PUT RECITE. Jednom meni reče žena u Socijalnom: Ja, ću ti dati pare!, reko: molim!!!! Iz Vašeg novčanika ili iz budžeta za koji plaćam porez!!! Objasnila sam joj ko je tu kome gazda i ko je tu kome na usluzi i odma je ućutala i uradila posao, a pre toga je bila JAKO, JAKO, bezobrazna i vređala me kao nekog debilčića.
Troskovi izvrsenja kod Curcica su 14280 dinara za sve dugove koji iznose do 30 hiljada. Moj dug je iznosio 12000, a troskovi 14 280. Niko vam nece reci da imate pravo na popust u iznosu od 1800 dinara ukoliko uplatite u roku od 8 dana (jer izvrsitelj ostvaruje pravo na nagradu u tom slucaju), i da imate pravo da zahtevate specifikaciju troskova!
Mislim da je najbolje rešenje da ovi iz Treće Srbije lepo svi kolektivno pristupe DS-u. Da u Informtiku vrate sve DS-ove advokate, izvršitelje i dobavljače. Da u kulturi novac daju DS-ovim NVO organizacijama i da sve lepo bude kao nekad... Ovako liči da ko je god nenamiren, bilo da je izvršitelj, advokat ili NVO organizacija, lepo ode na neki od medija i pokrene hajku.
Mislim da su prava pitanja na koje istraživačko novinarstvo (a nadam se da je 021 takav medij) treba da da odgovore:
1. Da li je odluka o izvršiteljima donešena na gradskom ili republičkom nivou?
2. Po kom pravilniku se dodeljuju predmeti izvršiteljima?
Da bih lično malo pomogao novinarima iz svog iskustva mogu reći sledeće:
1. Odluka o izvršiteljima je donešena na republičkom nivou i svako ko ima potraživanja na ime neplaćenih računa ima obavezu da ide na ovu (krajnju) meru u cilju naplate svojih potraživanja. Eksluzivna informacija za čitaoce 021 je da se RTS sprema da pošalje izvršitelje za sve građane koji su utuženi za neplaćanje TV pretplate. Takođe, novčani iznos za angažovanje izvršitelja je definisan republičkim propisima.
2. Ne postoji niti jedna obavezujuća odluka po kojoj se predmeti moraju dodeljivati različitim izvršiteljima, već se sve svodi na procenu onoga ko angažuje izvršitelje. Ako npr. EPS proceni da će naplatu najbolje da izvrši angažovanjem 1000 izvršitelja ima prava, isto kao i ako procene da će jedan izvršitelj da im uradi isti posao efikasnije.
Dakle, zaista je u Srbiji sve problematika i svako i sve se može ocrniti, a bez da je prekršio bilo koji zakon. Ovde je pogotovo u problemu ovaj privatni izvršitelj na koga s edigla hajka i postavlja se pitanje kako će taj čovek u budućnosti moći da radi svoj posao kada su ga ovako razapeli.
Zasto informatika ne otpisuje kamate ili da reprogram kao i sva ostala javna preduzeca ??? Financiraju sve i svasta, ulazu u kojekakve projekte, a za narod zbog koji i jesu tu nista. Manje troskova bi imali kad bi otvorili sluzbu sa deset pravnika ili dali da te poslove rade ovi vec postojeci i sami vrsili utuzenja. Ovako ciji su novci, niciji pa se razbacuj.
... sam vec 2 puta 'nagradu' gore navedenom sudskom izvrsitelju u iznosu od 14.000 din, uz osnovni dug za mesec koji se kasni, od 12.000 din. ukupno 26.000, sto je 70% plate koju primam.
postavljam pitanje rodoljubivim strankama koje vode 'informatiku', da li bi mi ustupili istog sudskog izvrsitelja u naplati plate koja kasni po 2 meseca minimum, sto je uzrok ne postizanja redovnog placanja racuna u stanu u kojem zivim?
vlast je nemilosrdna kada ide njima u dzep, a ovo je samo jos jedan vid politickog parazitiranja na grbaci obicnog naroda.
da stavljaju na prodaju stan zbog duga od 15-20 000 dinara, a za one koji ne placaju od 2008 god.nista.Nema tuzbe,normalno idu na letovanja,zimovanja,soping u Becu itd,itd.Imam sve potrebne dokaze za ove moje tvrdnje.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Informatika daje predmete samo jednom privatnom izvršitelju
Novi Sad
•01.08.2013.
•07:09 > 07:58
Komentari 68
Razočarana
Neduznik koji placa
narod
branka
Rada
Stevan
Neka nam grad i informatika omoguce, da biramo da li zelimo toplanu ili ne, da li zelimo vodovod ili ne.
E, dok sam radila na sudu, sretala sam ga svaki dan, radio je kao konj! Nakon sto sam promenila posao i sad imam uvid u razne uplate gradjana, moram priznati da se uplatnice za izvrsitelje dele na njegove i Vujadina Masnikose. Ostalih izvrsitelja kao da ni nema (?!?!).
Priznajem, od tada ga vise nisam ni sretala niti znam sta se sa njim dogadja.
Nekako mi je cudno da od osobe ciji je moral uvek bio na visokom nivou, koji JESTE pripadao stranci, ali onoj koja je vec 20 godina u opoziciji i nikad na poziciji (cak ni jedan mandat), moze da nastane ovakva "tema za opstenarodno pljuvanje" (ne kazem bez razloga).
Mozda je Svetislav Curcic samo zrtveno jagnje? Mozda ce se sva koplja nakon (neminovne) revolucije ipak slomiti na njemu? Ne bi me cudilo... Sveta kog ja poznajem je uvek bio i previse posten - savrsen za ubediti da ce "sve biti u redu" ako "posteno" obavi svoj posao.
Ovu osobu o kojoj danas pricamo ja vise ne poznajem.
Ljudi se menjaju, vlast se menja, samo se "radinost punjenja sopstvenih dzepova" novcem gladnih gradjana nikad ne menja.
Nemojte shvatiti ovo kao "odbranu nepravedno optuzenog' jer ga ne branim ni u kom slucaju. Shvatite ovo kao moje licno cudjenje i nerazumevanje toga kako i ZASTO politika/novac/ vlast menja ljude u cije si se postenje nekad kleo.
Volela bih da ga opet sretnem, pa da mi, makar privatno, objasni o cemu se zapravo radi i sta, zaboga, naplacuje 14 i kusur hiljada dinara?!?!?!?!
A, vi mi sad lupajte minuse - ako sam zasluzila.
Ukinite Informatiku
"Informatika" je izmišljena da bi neki smestili u nju svu svoju rodbinu,švalerke i kumove, i do danas je to postao bespotreban a preglomazni činovnički aparat,koji nema svrhu postojanja!
Izvinite ali preduzeće u kojem je sekretarica generalnog direktora osoba sa jedva završenom osnovnom školom ,da ne govorimo o ostalima,ne može biti ozbiljna "kuća" koja svoj posao odrađuje profesionalno.
mu Jaaaa
Druga stvar je ono sto kaze "Ua">
"Хтели сте народе капитализам, ето вам га сад. Сад сте робови оваквих нељуди!"
Trece je vratiti se opet na Komentar "Duznika"
Cetvrto napuniti glavu lupetanjem na portalu Geto srbija>
ZIO dakle u potpunosti štiti vlasnike krupnog kapitala, jer oni sa jedne strane kao poverioci mogu da sprovode izvršenje bez ikakvog sudskog nadzora, dok su sa druge strane zaštićeni od izvršenja u slučajevima kada su dužnici.
Peto kao petica u skoli i naravno najvaznije>
Hteli ste kapitalizam ok eto Vam ga.
Izmedju ostalog svaka kapitalisticka zemlja ima i privatne izvrsitelje a i agencije za naplatu potrazivanja. Tamo je to za razliku od Srbije daleko surovije.
Ono sto pise Duznik moglo bi se primeniti na primer i na Makedoniju. Tamo su u pocetku izvrsitelji imali pune ruke posla, sada vise nemaju posla posto je narod shvatio da je djavo odneo salu nije ovo vise Titova Jugoslavija pa placaju.
I na kraju naravno ono najvaznije>
Ako ja moram da platim, a redovno placam, zasto bi neko to izbegavao.
Napraviti socijalne kartice. Zna se ko je socijalni slucaj, tim ljudima drzava nek pomogne a ostali neka plate.
Nije vam ovo vise komunizam.
kole
Kako gospoda u Informatici zamišlja da im dužnici uredno plaćaju usluge kada su provizije izvršitelja veće od samog duga?
Dok se ne snadjem da platim račune uvećane za proviziju izvršitelja stigne mi i drugo utuženje sa novom provizijom, što u zbiru iznosi makar dva-tri komunalna računa koja ne mogu da stignem da platim nakon čega opet mogu da očekujem nov nalog za izvršenje. I dokle tako?
I šta je onaj ko je doneo propise (mislim na ZIO i što uz njega ide)imao iz matematike. Koja mu je ciljana grupa za deranje kože?
Ako je neko pročitao http://getosrbija.wordpress.com/2013/02/11/srbija-jedina-drzava-u-evropi-u-kojoj-privatni-izvritelji-po-zakonu-pljackaju-i-otimaju-od-gradana/
može li da da kakav savet za izlazak iz vrzinog kola?
Hvala
Ljiljana Ćurčić
miša
E ali tu nije kraj.
Informatika avansno naplati te troškove i od potražioca( onih kojima se duguje).
Pa tu onda ide i plus troškovi za prebacivanje uplaćenih novaca.Ali taj novac se ne prebacuje onoma kojima se duguje, nego oni odlučuju koliko i kome će uplatiti , na kašikicu.
Prošli mesec su dali novce da Stan može da isplati plate, pre toga za razne keteringe i muzikante. Svako malo se menja nameštaj, ne može novi direktor da sedi u staroj fotelji.
Ukinimo Informatiku!
jaaa
Ova poruka idem SVIM POTENCIONALNIM SUDSKIM IZVRSITELJIMA :
ako vam ikada padne na pamet da dodjete kod mene za prinudnu naplatu ,racunajte na to da ce vam to biti zadnji pokusaj istog ,jer ce vam to biti zadnji dan zivota ,a odmah posle toga bice i moj zadnji dan zivota
kraj
@ Duznik
Ako nista drugo barem si na licnom primeru naucila onu staru narodnu "dug je zao drug". Problem je sto smo mi dvadeset i kusur godina ziveli u sistemu u kojem si mogao sve zivo da eskiviras. MOgao si da ne placas racune ap posle da ti kao nesto reprogramiraju, pa polovinu oproste pa onda oproste i ceo dug. Mogao si da nista ne placas i da se onda stalmo pozivas na neku zastarelost. Jbg, sada vise nema toga. Dosla su nova pravila igre a mislimo da mozemo da igramo igru po pravilima od juce. Naucili smo da nista ne placamo i da nam niko nista povodom toga ne moze. Sada kada vise tako ne moze kao da nas je neko udario mokrom krpom po glavi pa samo kukamo ne mogu oni to tako, oni to tako ne smeju, nemaju oni prava na to... Zakon je od sada pa ubuduce na njihovoj strani i sto pre to prihvatimo lakse za nas, necemo vise vise u lazi da to tako ne moze. Ljudi svaki dan pune one montazne bazene sa kubicima vode a kada dodje racun niko nece da plati, kao zastarice. Nema vise toga. Ako hoces bazen u dvoristi, pa makar i onaj gumeni, ima da platis vodu koju si potrosio. Ako nemas da je platis nemoj se luksuzirati i nemoj onda da kukas da izvrsitelji kostaju vise od duga.
Pa narod NE PLACA zato sto nema! Koliko su samo hleb i mleko mesecno, treba decu nahraniti... A novonastali zelenasi uzmu jos toliko za "troskove postupka" ZA STA BRE...!!!
I dodatno, sud nema dovoljno zaposlenih, mozda... Pa njihov posao moraju da rade izvrsitelji???
Milos
E ZATO SADA UTUZUJU POSLE 3 MESECA, a pre je bilo posle 6.
Mirko
@ Cure
E vidis, mozes ti meni da poduvas, ti i tebi slicni. Ti si obican predstavnik nekog ko je bahat, ko smatra da nije duzan nista da plati i koji sedi kod kuce cekajuci da mu dugovi zastare pa da krene sa pravljenjem novih. Namermo ne placas racune, racunas na zastarelost a kada ti pred kapijom zaigra mecka onda se pozivas na neka svoja ustavna prava, kako su izvrsitelji neustavni, kako mogu da ti poduvaju i slicno. Zahvali dragom Bogu sto Srbija nije u EU i sto nikada nece u nju uci jer tamo nema zastarevanja. Ako si tamo nesto nekome duzan onda si duzan do kraja zivota pa i posle njega. Po tvojoj smrti svi kojima si duzan ce ti raskuciti kompletnu imovinu i naplatati svoje dugove a tvojim naslednicima ce ostati sipak. Deca ce ti zavrsiti na ulici a sto si bahatiji i bezobrazniji to ti je tamo uvek gore po tebe i to tamo ne prastaju. Tamo da izvrsitelju kazes da moze da ti poduva poduvaces za ceo zivot sam sebi. Vas bahate uopste ne zalim. Sirotinju razumem i za nju treba pronaci model kako da se izvuce iz dugova i krize. Dali si razmisljao da pre svakog isteka zastarelosti advokati uvek mogu da podignu novu tuzbu i da period produze za jos 2 godine, pa jos 2 godine i tako dok ti kamata ne bude 100 puta veca od duga pa ti pokupe sve sto imas i golog i bosog te ostave na ulici. Sta ces onda? Uzeti kantu benzina i zapaliti se? Zabole nekog za tebe i tvoje samospaljivanje. Bices jedna obicna vest u novinama a narod kaze "svakog cuda tri dana dosta". Ima da te zaborave odmah drugog a ne tek posle treceg dana. Ostaces jedna obicna ugljenisana fleka na asfaltu a deca ce da naslede sva tvoja dugovanja.
lalalala
Duznik
Sanja
Neupućeni
Lalalalala
liman
Roki
Lalla
posto je dara prekrdasila meru na svim nivoima sto se tice javnih preduzeca;
kao prvo treaba ispitati Zakonski osnov rada i postojanja Informatikie;
Zakon decidno kaze;da u slucaju pruzanja-odnosno koriscenja usluga,preduslov je potpisan individualni ugovor,potipisan od obe strane (pruzaoca usluga i korisnika usluga)..
Unformatika je nametanuta od strane Grada;nekim od podzakonskih akata;
A Ustav decidno kaze;da svi podzakonski akti moraju biti u skladu sa Zakonom!!!
Tako je i Zakonom o eneregtici decidno receno;
da je obaveza distributera da potpisu nove individualne ugovore,i postave svoje merne uredjaje,(zakonska obaveza)na mestu razdvajanja javne i privatne povrsine..
Rok za ispunjenje ove zakonske obaveze je bio april 2006.godinje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Distributeri(EV i NS-Gas)su ponudili ekstremno monopolisticke jednostrane ugovore,ciji je jedan od osnovnih ciljeva bio otimanje postojecih mernih uredjaja,koji su nesporno vlasnistvo potrosaca!!!!!!!!!!!!!!!,,,,,,,
Kako korisnici usluga JP nemaju Zakonsko pravo,na izvrsetelje...za ostvarivanje svojih Zakonskih prava................
Ovo je do danas ostalo mrtvo slovo na papiru,sem u slucajevima kada se moralo,,,,,,,
A pitanje za pocetak;ako sva JP rade sa gubitcima;otkuda pare da se uplate unapred izvrsitelju.....
Zakon isto tako kaze;da se placa za izvrsene usluge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,
Redakcija 021
Dacha
A najstaršniji je JEDINI odgovor i izgovor za lopovluk, a to je "Tako su radili i prošli"! Ako su nas arčili ranije, jel to znači da morate i vi?
Poručio bih im samo ovo: >>> NOVI SAD
Radnik Informatike
Pacijent
mile V*
Posle par susreta sa pitomim novosadjanima, kojima žele da decu isteraju na ulicu, mislim da će malo smanjiti "doživljaj"...
-
Upoznata
Zna se zasto se ide u politicare.
Take the money and run:)
Deda
Jovan
Info
extc
Ovo je tačno. Takođe, ako izvršni dužnik dobrovoljno izvrši obavezu pre dostavljanja zaključka o sprovođenju izvršenja, ne naplaćuje se naknada za uspešno sprovođenje izvršenja.Za dugovanja do 30 hiljada, to je 3.000,00 (3.600.00 sa pdv-om). Ako sumnjate u tačnost troškova izvršitelja, a isto niste napali u prigovoru na prvi zaključak, nakon dobijanja zaključka o sprovođenju izvršenja (na koji nema prava na prigovor)izvršitelju uputite zahtev za otklanjanje nepravilnosti (umanjenje troškova). Ako ne odgovori za 5 radnih dana, isti zahtev uputiti sudu. Sve uz povratnicu ili prijemni pecat, obavezno!
cure
Ceo sistem je umrezen, pocevsi od njih,pa preko izvrsitelja,i na kraju,do suda. Svi se lepo naplate...To nam je jedna od "najuspesnijih" firmi...
Posle dele pare sa "svojima"-trkuljama,ddd-ovcama,trecepozivcima...
Borio sam se sa njima dve godine i ne vredi...Sud uzima takse, razvlaci rocista, izvrsitelji svoje "nagrade", Informatika cepa svoju nenormalnu kamatu, i tako u krug...
Novi Sad im je probni balon, pa kad tu ispeku zanat, tek ce onda na Beograd i ostale...
Inace, dug mi je nastao zbog neplacanja "Skupstine stanara" koja je u talu sa Info odredila prihod zgrade od 1.000 din. mesecno.Niko predsednika skupstine nije sprecavao da odredi prihod iste od npr. 100.000.....
Лука Лабан
nss
nn
Pablo
panonius
Taman se stišala prašina oko frulaša trkulje i njegovog famoznog CD-a , sad ovo.
Bilo bi mi svejedno da arče njihove pare ali TROŠE I MOJE NOVCE !! Neopevani paraziti.
Btw, procitajte i nasmejte se - kako je sve isto, samo se glavni likovi menjaju, kao u sapunicama:
http://www.021.rs/Novi-Sad/Izbori-2012/Maja-Gojkovic-tesko-optuzila-Igora-Pavlicica.html
Toma
Budući da svi to znamo, šta se čudite? Pa zbog ovoga su i dolazili. Želeo bih da uputim čestitke onima koji su ih svojim glasovima tu doveli.
уа
Ajme
Ljudi, shavtite: JAVNA PREDUZEĆA SU NAŠA, MI SMO GAZDE I TO IM SVAKI PUT RECITE. Jednom meni reče žena u Socijalnom: Ja, ću ti dati pare!, reko: molim!!!! Iz Vašeg novčanika ili iz budžeta za koji plaćam porez!!! Objasnila sam joj ko je tu kome gazda i ko je tu kome na usluzi i odma je ućutala i uradila posao, a pre toga je bila JAKO, JAKO, bezobrazna i vređala me kao nekog debilčića.
ni za 'leb
Blagoje Djukic
Mislim da su prava pitanja na koje istraživačko novinarstvo (a nadam se da je 021 takav medij) treba da da odgovore:
1. Da li je odluka o izvršiteljima donešena na gradskom ili republičkom nivou?
2. Po kom pravilniku se dodeljuju predmeti izvršiteljima?
Da bih lično malo pomogao novinarima iz svog iskustva mogu reći sledeće:
1. Odluka o izvršiteljima je donešena na republičkom nivou i svako ko ima potraživanja na ime neplaćenih računa ima obavezu da ide na ovu (krajnju) meru u cilju naplate svojih potraživanja. Eksluzivna informacija za čitaoce 021 je da se RTS sprema da pošalje izvršitelje za sve građane koji su utuženi za neplaćanje TV pretplate. Takođe, novčani iznos za angažovanje izvršitelja je definisan republičkim propisima.
2. Ne postoji niti jedna obavezujuća odluka po kojoj se predmeti moraju dodeljivati različitim izvršiteljima, već se sve svodi na procenu onoga ko angažuje izvršitelje. Ako npr. EPS proceni da će naplatu najbolje da izvrši angažovanjem 1000 izvršitelja ima prava, isto kao i ako procene da će jedan izvršitelj da im uradi isti posao efikasnije.
Dakle, zaista je u Srbiji sve problematika i svako i sve se može ocrniti, a bez da je prekršio bilo koji zakon. Ovde je pogotovo u problemu ovaj privatni izvršitelj na koga s edigla hajka i postavlja se pitanje kako će taj čovek u budućnosti moći da radi svoj posao kada su ga ovako razapeli.
boco
Duznik
limanac
postavljam pitanje rodoljubivim strankama koje vode 'informatiku', da li bi mi ustupili istog sudskog izvrsitelja u naplati plate koja kasni po 2 meseca minimum, sto je uzrok ne postizanja redovnog placanja racuna u stanu u kojem zivim?
vlast je nemilosrdna kada ide njima u dzep, a ovo je samo jos jedan vid politickog parazitiranja na grbaci obicnog naroda.
Laki
neduznik
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H